Відкриття нового чайного заводу в Гостомелі

У свою чергу голова правління Unilever П. Полман зазначив, що вважає "дуже своєчасним саме зараз інвестувати в Україну як потенційно дуже привабливий і перспективний ринок, який показує економічне зростання". Він також зазначив, що прихід Unilever в Україні стане гарним прикладом успішного бізнесу для інших компаній на глобальному рівні, а також є "сигналом довіри до українських реформ". Підприємство концерну Unilever (чайна фабрика) розташоване в смт. Гостомель і є інноваційним виробництвом з об'ємом 1600 тонн продукції на рік, яка буде працювати по унікальному принципом Zero waste to landfill – повним контролем фабрики з переробки та утилізації 100% відходів виробництва і гарантією того, що нічого не потрапить на звалище. Як повідомили журналістам, загальний обсяг інвестицій у фабрику і склад площею 9 тис. м² склали €8,3 млн. На підприємстві буде проводитися чай торгових марок Lipton, Brooke Bond і "Бесіда". "Власне чайне виробництво під Києвом – знаковий етап в діяльності компанії в країні. Ми зможемо значно спростити систему постачання, скоротити залежність нашого бізнесу від імпорту, а в майбутньому - посилити експортний потенціал України", - прокоментував подію генеральний директор Unilever в Україні В. Бовдилов. На фабриці налагоджене безвідхідне виробництво. Чайне сировину на неї буде надходити з плантацій в Кенії, Шрі-Ланці, Індії, Аргентині, Індонезії і В'єтнамі. Як повідомлялося, роботу над проектом по будівництву фабрики Unilever почав з середини 2015 р. в рамках стратегії по локалізації виробництва та розвитку гнучкої системи поставок.

Англо-голландський концерн Unilever відкрив представництво в Україні 1 травня 1993 р. У 1998 р. зареєстровано ТОВ "Юнілівер Україна" з центральним офісом у Києві. Портфель торгових марок Unilever в Україні включає в себе відомі бренди харчових продуктів: чай Lipton, Brooke Bond і "Бесіда", супи і основи для приготування гарячих страв Knorr; а також популярні торгові марки засобів особистої гігієни та побутової хімії: косметичні засоби Dove, Radox, "Чорна перлина", "Чиста лінія", "Оксамитові ручки", "Сто рецептів краси" та ін; засоби по догляду за волоссям Clear, Dove , Timotei, "Чиста лінія", "Сто рецептів краси", дезодоранти Axe, Dove, Rexona, "Чиста лінія"; чистячі і дезинфікуючі засоби Cif, Domestos і Glorix, засоби по догляду за порожниною рота "Лісовий Бальзам". Оборот Unilever в світі в 2015 р. виріс на 10%, до EUR53,3 млрд.

За матеріалами interfax.com.ua

Останні переглянуті
Топ товари