Умови повернення товару
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» Ви маєте право повернути товар або обміняти його на інший протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
Повернення товарів належної якості
Товар належної якості – це продукція без дефектів, у повній комплектації та з неушкодженою упаковкою, яка з певних причин не підійшла Вам.
Згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 р. № 172, продукти харчування та напої належної якості (кава, чай, інші харчові товари) обміну чи поверненню не підлягають.
На нашому сайті можуть бути повернуті або замінені аксесуари та супутні товари належної якості.
Повернення або обмін можливі, якщо товар:
- не використовувався;
- збережений товарний вигляд і споживчі властивості;
- не має слідів механічних пошкоджень.
Обмін товару належної якості
- Обмін або повернення коштів можливе протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
- Обмін здійснюється протягом 7 днів після звернення клієнта, за умови наявності аналогічного товару.
- Якщо потрібного товару немає у наявності, Ви можете:
- обрати інший товар з перерахунком вартості;
- дочекатися надходження аналогічного товару;
- оформити повернення коштів.
Вартість доставки при обміні сплачує покупець. У разі повернення коштів компенсується лише вартість товару (доставка не повертається).
Повернення товарів неналежної якості
До товарів неналежної якості належать:
- кава, обсмажена раніше ніж за 21 день до відправки;
- кава, змелена не тим способом, який Ви обрали;
- отримання товару, що не відповідає замовленню;
- будь-які інші товари з дефектами.
Ви маєте право оформити обмін або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. Для цього потрібно:
- Звернутися до магазину Magic Coffee через сайт або за телефоном.
- Описати причину повернення/обміну та надати фото, що підтверджують дефект.
Обмін здійснюється протягом 7 днів з моменту звернення. Якщо аналогічного товару немає, Ви можете обрати інший товар або повернути кошти.
Вартість доставки при поверненні/обміні товарів неналежної якості компенсує магазин Magic Coffee.
Якщо товар пошкоджений перевізником
- Перевіряйте замовлення під час отримання у відділенні кур’єрської служби.
- У разі пошкоджень (розірвані пакети, розбиті банки тощо) одразу складіть акт пошкодження разом із представником перевізника («Нова пошта»).
- Зробіть фото пошкодженого товару прямо у відділенні.
- Повідомте про ситуацію магазин Magic Coffee за телефоном: (099)079 05 29 | (073)044 71 31
Ми пакуємо товари згідно з вимогами перевізників:
- Крихкі відправлення додатково обгортаємо повітряно-пухирчастою плівкою та гофрокартоном.
- Некрихкі товари пакуємо у захисні пакети або коробки з м’яким наповнювачем.
Повернення коштів
Гроші повертаються протягом 1–4 робочих днів після отримання поверненого товару. Для цього потрібно надати номер картки та П.І.Б. одержувача.
☎️ Для консультацій і допомоги телефонуйте: (099)079 05 29 | (073)044 71 31